Известие

Collapse
No announcement yet.

Ту пали, ту не пали! Свети - CODE

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ту пали, ту не пали! Свети - CODE

    Здравеите.Отскоро имам Alfa 156 1.9 JTD 2000 г. та имам следния проблем.Имам два ключа с чип които не е с батерии и когато трагна да паля ми светва лампата CODE и не подгрява изобщо свещите и върти и не пали.Вкарвам изкарвам ключа от патрона 2-3-5-10 пъти и огасва лампата подгрява свщите и пали.Това нещо го прави почти всеки ден, на почти всяко спиране.Според мен е от имобилаизера та искам да питам дали може да го изключа или какво друго мога да направя?А също така имам и 3-ти ключ които е различен от другите и явно е за имобилаизера за изключване(ON и OFF),но проблема е че като отворих таблото за бушоните където трябва да е тая ключалка за имобилаизера на неино място има дупка.
    Ако някои може да помогне по въпроса с паленето да пише ще му бъда много благодарен (защото не сигурно като отида някаде дали ще тръгна после).
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD

  • #2
    С търсачката...
    Има поне 5 теми по този въпрос.
    По спомен няква букса във волана дава проблем...

    Comment


    • #3
      Може да ти е разхлабен клемореда на контактния ключ.
      Желателно е ключът за колата да е сам а не връзка с с 10 ключа защото тогава се появяват тези проблеми.
      sigpicAlfa 155 2.0 16v

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от alexbest Покажи съобщение
        Здравеите.Отскоро имам Alfa 156 1.9 JTD 2000 г. та имам следния проблем.Имам два ключа с чип които не е с батерии и когато трагна да паля ми светва лампата CODE и не подгрява изобщо свещите и върти и не пали.Вкарвам изкарвам ключа от патрона 2-3-5-10 пъти и огасва лампата подгрява свщите и пали.Това нещо го прави почти всеки ден, на почти всяко спиране.Според мен е от имобилаизера та искам да питам дали може да го изключа или какво друго мога да направя?А също така имам и 3-ти ключ които е различен от другите и явно е за имобилаизера за изключване(ON и OFF),но проблема е че като отворих таблото за бушоните където трябва да е тая ключалка за имобилаизера на неино място има дупка.
        Ако някои може да помогне по въпроса с паленето да пише ще му бъда много благодарен (защото не сигурно като отида някаде дали ще тръгна после).
        Третият ключ ти е за фабричната аларма, ама явно е махната.

        Comment


        • #5
          Сваляш корите на колоната на волана и до патрона на ключа търсиш една феритна антенка с формата на пръстен.Наместваш я хубаво.Фиксираш я да не мърда и и почистваш буксичката.Ако с това не се оправи- на майстор.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Сваляш корите на колоната на волана и до патрона на ключа търсиш една феритна антенка с формата на пръстен.Наместваш я хубаво.Фиксираш я да не мърда и и почистваш буксичката.Ако с това не се оправи- на майстор.
            Кабела май влиза директно в пръстена / без букса /. Буксата е само в другия край , който влиза в кутията над предпазителите. Поправи ме ака греша.
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от jazzman Покажи съобщение
              С търсачката...
              Има поне 5 теми по този въпрос.
              По спомен няква букса във волана дава проблем...
              не е във волана а е ниско долу леко в ляво от конзолата на волана. имаше някъде една тема с картинки къде се намира и как се почиства-. Сритай кабелите и ако се оправи ще е от тази букса) бабешки начин ама...
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #8
                Точно така е.Аз за тази букса и говоря.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  опитах се да намеря темата ама може би е изчезнала при хакването на форума. имам някъде картинки и ще опитам да ги сканирам
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    ок

                    мерси отивам да ровя за тая букса и за тоя прастен ако има някъкво развите ще пиша.мерси за съветите все пак.
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      какво имаш предвид под "клеморед"?

                      ---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 11:17 ----------

                      почистих антенката и леглото и и нз какво разбирате под закрепяне без да мърда защото тя е на 2 щипки които и позволяват 2-3 мм да се варти.почистих и буксата която е от другия краи на антенката.И пак сащата работа даже сега не я видях изобщо да огасне лампата CODE но и не сам си играл много.
                      Някакви други решения какво да правя ?
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        И аз го имам този проблем понякога...
                        Винаги преди да завъртя ключа е на свободна без натиснат съединител...Та точно така ми прави на мен проблема вадя ключа изчаквам 2,3 секунди само натискам съединителя въртя ключа и приема кода...
                        Поне при мен така става иначе един път като не ми приеме кода колкото и да въртя все не иска докато не направя горното...
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          хммм

                          и така нестава натисках съединителя вадих слагах ключа нестава.а тая кутиика дето влиза буксата за графитния прастен за какво е, и този прастен затворена верига ли е защото като закачих мултицета ми показва че е затворена верига и дърпах гънах кабела и не я прекъсва поне кабела маи е здрав.
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от alexbest Покажи съобщение
                            и така нестава натисках съединителя вадих слагах ключа нестава.а тая кутиика дето влиза буксата за графитния прастен за какво е, и този прастен затворена верига ли е защото като закачих мултицета ми показва че е затворена верига и дърпах гънах кабела и не я прекъсва поне кабела маи е здрав.
                            продължавай в същия дух и хептем няма да запалиш. Проблемът може да ти е в ключа. Мислил ли си и по този въпрос? И мой съвет - като не разбираш по-добре иди сега на сервиз и дай малко пари, отколкото после и с много пари. Тук всички сме специалисти, ама ...

                            Comment


                            • #15
                              да и това го има ама проблема е как да стигна до сервиз(или сервиза маи трябва да доиде при мен).ами на дали е от ключа защото и с двата нищо не става и с този които е карана колата и с този които изглежда като нов.
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X